Wednesday, September 18, 2013

INTRODUCTION


My name is Peter and I am a member of DAP Johor since 1998. The reason I join DAP is because I believed DAP is a genuine fighter on democracy for all Malaysian. Even my self , a degree holder , well educated person falls in their lies and deception. DAP is not fighting for Malaysian , they are fighting for Lim Dynasty.

As I am openly opposed The Lim Dynasty especially on CEC fraud , my life now is a living hell. Lim Dynasty breeding Tugs often harassed me. At this moment , I have to leave Malaysia and find asylum in Indonesia. I am safe here and will continue what I have started . The fighting will be from the distance to ensure that Malaysian knows how evil Lim Dynasty is.

Today , I will start writing and exposed the fraud on CEC . I will also expose on how Lim Dynasty , Tony Pua and Anthony Loke manipulate the votes on CEC to secure their power in DAP.

I have decided also to write this article in both Bahasa Malaysia and English. My fellow compatriot , a friend of mine and he is a Malay chap who has served DAP Assemblyman before as a Special Officer will help me to translate the writing to Bahasa Malaysia. The reason for this blog using both Bahasa and English is to ensure all Malaysian knows the fraud that Lim Dynasty has done with all the deceptions and tactics made by them all this while to reign power in DAP.

PENDAHULUAN 

Nama saya Peter dan saya adalah ahli DAP sebuah cawangan di Johor.Saya menyertai DAP sejak tahun 1998.Saya masuk DAP kerana percaya parti DAP memperjuangkan demokrasi tulen untuk rakyat Malaysia.Walaupun saya seorang yang cerdik dan memilki ijazah tetapi saya pun tertipu dengan DAP.Mereka bukan berjuang untuk rakyat Malaysia tetapi berjuang untuk Dinasti Lim.

Kerana saya terlalu lantang melawan Dinasti Lim terutamanya dalam kes penipuan CEC hidup saya menjadi tidak aman.Saya sering diganggu oleh taiko-taiko yang dipelihara Dinasti Lim.Untuk sementara waktu saya melarikan diri ke Indonesia kerana gangguan taiko Lim.Hidup saya lebih aman disini dan saya akan berjuang daripada jauh untuk memastikan semua rakyat Malaysia tahu kejahatan Dinasti Lim.

Tujuan saya membuka blog ini dalam Bahasa Malaysia untuk menceritakan kepada semua rakyat Malaysia tentang kejahatan Dinasti Lim.Saya tidak mahir menggunakan bahasa melayu.Mujurlah ada seorang rakan berbangsa melayu yang pernah bekerja sebagai pegawai seorang bekas wakil rakyat DAP menolong saya. 

Mulai hari ini saya akan menulis tentang penipuan pemilihan CEC.Saya akan dedah sampai habis bagaimana cara Dinasti Lim,Tony Pua,Anthony Loke manipulasi undi untuk memastikan mereka terus berkuasa dalam DAP.

18 comments:

  1. Syabas...londehkan...biar sandiwara depa terhijab kulupnya..

    ReplyDelete
  2. berani kerana benar. teruskan perjuangan. yang benar tetap akan berdiri kukuh. namun begitu, bersabarlah kiranya terdapat sebarang tekanan. maklumlah setiap yang baik itu sudah pastinya menemui jalan sukar.

    ReplyDelete
  3. dedahkan lagi pembohongan lim anak-beranak kepada semua rakyat malaysia .

    ReplyDelete
  4. Buat apa yang difikirkan terbaik untuk diri dan juga malaysia.

    ReplyDelete
  5. Londeh sampai bogel cibai2 tu.

    ReplyDelete
  6. Kaum pendatang inilah yg jadi sanjungan puak2 Pas.....sesama kaum pendatang pon mereka boleh tipu..inikan pula utk mereka terus menipu penganut2 dan imam2 pas....

    ReplyDelete
  7. Cina2 jahat yang cauvinis dan rasis DAP inilah yang menyebabkan Cina2 baik terus dipandang hina oleh orang Melayu kerana mengkhianati pengorbanan dan tolakansur Melayu kepada bangsa2 lain seperti Cina dan India. Tsunami Cina pada PRU telah membuka mata sebahagian besar orang Melayu bahawa orang2 Cina tidak boleh dipercayai, orang Cina mempunyai agenda tersembunyi walaupun berbuat baik sesama Melayu. Tsunami Cina PRU13 menampakkan dengan jelas cita2 dan hasrat orang2 Cina selama ini yang mahu 'merampas' tanah milik Melayu ini. Ini adalah gara2 propaganda dan tipu muslihat dinasti Lim yang disokong oleh dinasti Lee di seberang tambak. Akibatnya Cina2 baik yang mahu hidup aman dan damai yang sedar diri siapa mereka asal keturunan mereka.

    ReplyDelete
  8. Akibatnya Cina2 baik yang mahu hidup aman dan damai yang sedar diri siapa mereka asal keturunan mereka dipandang serong dan tidak lagi dipercayai oleh orang2 Melayu. Perasaan benci orang Melayu kepada orang Cina meluap2 kembali. Sebahagian Melayu mula memboikot produk2 buatan orang2 Cina dan membeli sebagai pilihan terakhir. Sukar untuk orang Melayu membezakan yang Cina baik dan Cina jahat kerana semua Cina dilihat sama sahaja iaitu kaum yang tidak boleh dipercayai lagi ......

    ReplyDelete
  9. Yg penting pendedahan tuan berasaskan kebenaran.

    ReplyDelete
  10. Tuan Pitter, i kurang caya sikit lah kat u niiih... jika taiko cari atau kacau lu, mintak jeeerr kasi kocek penuh. Jangan gengster cari.

    I nak nak ikut lama sikit u punya blog niihh. Jika tak banyak yang u bongkar cerita dinesti Lim niihh, i ingat u tutup jeeer blog ni. Jika kita cakap pasa dinesti, Anwar Ibrahim lagi teruk punya keturunan dalam PKR, Nik Aziz sama dan Hadi pun ada menantu dalam politik PAS Di Perak. Jadi, kes dinesti tak meanrik lah.

    Yang meanarik cuba bongkar, niat sabenar Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng mengotorkan mesyarat agong DAP sahingga menolak 500 lebih perwakilan dari kaum India. Apa niat sabenar LGE. Kenapa perbuatannya tidak ditegur oleh LKS dan Karpal Sing?.

    ReplyDelete
  11. Personal vendetta?Sdr Peter,syabas diucapkan.Jika tujuan baik mungkin baiklah hasilnya.Dgn fikiran tenang tanpa dibelenggu serabut emosi melampau sdr akan boleh membuat analisis percaturan dinasti Lim dgn lebih jelas dan integriti.

    selamat berblog.Berani kerani benar.

    ReplyDelete
  12. sudah masanya rakyat mengenali siapa DAP sebenarnya.. mereka ini hanya pandai berlakon demi kelangsungan Dinasti LIM

    ReplyDelete
  13. Melayu yang menyamar jadi peter.
    Menyamar cina untuk memberi lebih keyakinan.
    Lari ke indon kerana gangster dap - tak masuk akal.
    india dap lebih vokal serta terbuka dan tak lari ke mana2 pun

    ReplyDelete
  14. bodoh kluangman.. mungkin hang juga org cina yg menyamar mcm melayu..

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. harap red bean jgn dok buat kacau dekat blog ni.

    ReplyDelete